Rss

Zarządzenie firmą z Microsoft Dynamics AX

Zarządzenie firmą z Microsoft Dynamics AX

W każdej firmie mamy do czynienia z prawdziwą piramidą zarządzania relacjami nie tylko z klientem, ale także pracownikami. Oczywistym jest, że im z większą firmą mamy do czynienia, tym trudniej jest szefowi utrzymać bezpośrednią kontrolę nad każdym pracownikiem, dlatego też duże korporacje wdrażają wiele programów, które mają na celu sprawne zarządzanie każdym aspektem nowoczesnej firmy tak, aby pomimo upływu czasu przynosiła ona nam zyski.

W stabilnym rozwoju firmy ważne są następujące perspektywy: perspektywa rozwoju, klienta, finansowa i procesów wewnętrznych. Niezwykle ważne jest także zdanie pracowników, ponieważ to oni tworzą tam naprawdę firmę – jeżeli pracownicy będą czuli z firmą silną więź, to z całą pewnością nasze przedsiębiorstwo będzie odnosiło większe sukcesy. Powinniśmy więc w firmie sprawnie zarządzać zarówno pracownikami jak i klientami – jak to zrobić? Przede wszystkim nasi pracownicy powinni czuć się docenieni, ponieważ wdrażanie nowego pracownika jest znacznie droższe niż utrzymanie tego, który pracuje dla nas od dłuższego czasu. Ważny jest także proces rekrutacji, czyli sprawdzanie, czy dane zasady pozyskiwania pracowników się sprawdzają. Niezwykle istotna jest także perspektywa klienta, czyli to w jaki sposób obierają oni naszą firmę, czy czują się z nią w jakiś sposób związani. Z całą pewnością to, czego oczekują od nas klienci będzie zależało od tego jaką dziedziną się zajmujemy. Dla klienta może więc być niezwykle istotna na przykład szybkość realizacji zamówienia, czy też jakość dostarczonego do firmy towaru. W ten sposób poczują się oni dowartościowani i będą chcieli korzystać z naszych usług w przyszłości. Z całą pewnością pomóc nam mogą w tym nie tylko odpowiednie szkolenia, ale także programy takiej klasy jak
Microsoft Dynamics AX , które wspomagają zarządzanie relacjami z klientem, pomagając każdemu przedsiębiorstwu podnosić poziom zadowolenia klientów, a co za tym idzie zwiększać zyski i przychody naszego przedsiębiorstwa. Dzięki systemom CRM możliwe jest sprawniejsze zarządzanie firmą na każdym etapie i poziomie. Z całą pewnością będzie to dobry pomysł w przypadku wszelkich działań marketingowych – CRM usprawni działania w obszarze reklamy, telemarketingu, zarządzania korespondencją, obsługą kont na portalach społecznościowych. Wspiera także dział sprzedaży, czyli szacowanie prawdopodobieństwa sprzedaży danych towarów, czy usług, a także analizę sprzedaży, planowanie rozmów telefonicznych, a także spotkań biznesowych. Pomóc nam może także w zarządzaniu działem obsługi klienta, dzięki czemu będziemy sprawniej zarządzali umowami i danymi naszych klientów, a także wszelkiego rodzaju kontaktem z nimi na różnych poziomach. W ten sposób poprawimy nasze relacje z klientem na każdym poziomie. Dobrej jakości system wesprze także zarząd w jego działaniach, ponieważ managerowie będą mogli monitorować działania i efekty pracy sprzedawców, planować dalsze działania. Dzięki tego rodzaju programom możliwe jest także tworzenie wszelkiego rodzaju prezentacji i raportów ze sprzedaży, co z całą pewnością pomoże nam w jeszcze lepszym planowaniu dalszych działań.